Donderdag, 20 april 2009

Nou dames en heren, na lange tijd dan toch weer eens een berichtje van het front. Met mij gaat het ontzettend goed. Het gaat goed op school, ik heb al mijn schoolexamens afgesloten en nu is het nog maar drie weken tot dat de echte examens beginnen. Deze week een lekker rustig weekje gehad met Manon aangezien Pap en Mam in Zuid-Spanje zaten. Vanavond komen ze weer terug dus dan is het weer gedaan met de pret. Maar dan zal ik toch ook echt moeten beginnen met leren zodat ik volgend jaar niet nog een jaar op het Trevianum moet doorbrengen.

Ik heb 2 weken terug ook weer een beenmergpunctie gehad en de uitslag daarvan was gelukkig weer goed. Dus dat was weer geweldig nieuws. Ik moet zeggen dat het na zo'n lange tijd geen beenmergpunctie meer toch echt best zenuwslopend was om op de uitslag te wachten.

Dus de komende week zal in het teken staan van leren. Daarna gaan we naar Arsenal - Chelsea, dus dat wordt een lekker weekendje Londen. Jullie horen wel weer wat van ons als er wat spannends te melden is.

Groeten,

Puck

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Puck,

Super dat het zo goed met je gaat!
Heel veel succes met je examens.

Liefs Carolein

Anneke en Wil zei

Hoi Puck!

Zie ineens dat je weer wat hebt geschreven. Fijn, dat het zo goed met je gaat!
Heel veel succes met de examens. Toch nog maar een paar vakken?
En daarna???????????????

Groetjes,
De Briellenaren

Edgar zei

Hey de Puckster,

Goed om te lezen dat het goed met je gaat. Succes met je examens, nog een jaartje trevianum zo idd te veel van het goede zijn. Wat zijn je plannen voor je vervolgopleiding?

gr. Edgar

Anneke en Wil zei

Hoe zijn je examens verlopen Puck? Kat in het bakkie?

Groetjes,
Brielle.

Anoniem zei

Beste Puck en familie,

De strijd is gestreden, de eindstreep gehaald.

Veel geluk en voorspoed!

Dank voor de samenwerking.

Stichting Leukemie.nl

Gijs Beukhof
www.leukemie.nl