Vrijdag, 30 januari 2009

Na een bijna-ongeluk op de eerste dag dat ik m'n rijbewijs had, wat overigens niet mijn schuld was, heb ik inmiddels al best veel gereden. Zo kun je bijvoorbeeld om twee uurtjes naar school te gaan de auto te pakken en het gaat best wel goed.

Vandaag ben ik terug geweest naar de huisarts, die me (hopelijk voor de laatste keer) aan mijn teennagel heeft geholpen. Deze was alweer/nog steeds ingegroeid maar hopelijk is dat nu opgelost.

Nu zit ik met mijn voet omhoog bij Manon op de bank en wilde ik toch nog even wat melden.

Verschillende activiteiten bij V.V. Born hebben maarliefst 200 euro opgebracht en die zijn aan me overgedragen om te storten op de rekening van Karin, die zoals jullie weten, aan het einde van mijn behandeling volledig aan de Leukemie Stichting wordt geschonken. Iedereen die aan deze schenking heeft bijgedragen dank hiervoor.

Groetjes Puck

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Puck,

Hartstikke leuk dat je weer wat van je hebt laten horen.we hopen dat het met je teen nu de goede kant op gaat.Maar met Manon naast je moet dat lukken.Heel veel rijden
baart kunst,dus doe je best dan
leer je snel ingrijpen als een ander een foutje maakt,en ik kan het weten,hoor wie het zegt,ikke
zonder rijbewijs,maar die weten het altijd beter hé.Doe je best.
Lieferd heel veel groetjes voor allemaal van Omi.

Anoniem zei

hee Puck en Manon,

Fijne vakantie en veel plezier. Zorg je er aub wel voor dat je Pa heelhuids weer terugkomt?

Hals und Beinbruch,
Schi heil,

jef monique en jorg

Anneke en Wil zei

He Puck,

Hoe was de wintersport? Ook teveel sneeuw?

Groetjes,
Brielle.

Anoniem zei

beste Puck,

Goed te horen hoe het met je gaat...en het gaat voorspoedig!

Met vriendelijke groet,

Gijs Beukhof
Stichting Leukemie.nl