Dinsdag, 20 januari 2009

Dag mensen,

Hier weer eens even een berichtjevan mij.

Als eerste het feit dat ik vandaag mijn rijbewijs heb gehaald en nog wel de 1e keer. Dus dit stukje heb ik ook weer succesvol afgerond.

Gelukkig gaat het 'leukemie-technisch' ook allemaal hartstikke goed. Ik hoef me nog maar één keer in de vier weken te melden en voor de rest heb ik op dat front ook niks spannends te melden.

Met Kerst zijn we lekker een weekje (Pap en Mam 2 weken) op wintersport geweest en hebben we kunnen genieten van lekkere sneeuw en heerlijk ski plezier. Bleek dat ik het skieen gelukkig nog niet verleerd was.

De 29e ben ik toen samen met Manon naar het azM geweest voor mijn vaste controle en chemo. Dit keer kreeg ik ook weer een ruggenprik en hoewel ik mijn 'vaste' prikster had moest toch weer drie keer geprikt worden. Volgens mij nog twee keer en dan heb ik dat ook weer gehad.

Groeten van Puck

6 opmerkingen:

Anneke en Wil zei

SUPER Puck, dat je nu je rijbewijs hebt! Gefeliciteerd; het maakt je wereld weer een stuk groter (mits je de auto van mam of pap meekrijgt natuurlijk).
Blij dat het goed met je gaat. Even doorbijten voor die laatste ruggenprikken. Alweer iets wat je kunt wegstrepen.

Groetjes en hou je haaks!
De Briellenaren.

Anoniem zei

beste Puck,

Goed te lezen dat je op de goede weg bent.

We blijven je volgen.

Stichting Leukemie.nl

Gijs Beukhof
www.leukemie.nl

Anoniem zei

Hoi Puck,

Van harte Proficiat met je rijbewijs.
Wees voorzichtig en ben er zuinig
op.Het is een verdomd makkelijk
papiertje![pasje tegenwoordig]
Ook mooi dat het met onderzoeken
goed gaat,en langzaam maar zeker
het einde van die prikken in zicht
komt. Nu weet ik niks meer doe de
groeten aan dien elders en 't
maedje en tot de volgende keer.

Groetjes Marianne van de bekker.

Anoniem zei

Ha Puck,

Goed om te horen dat jij mobieler bent geworden en je moeder waarschijnlijk vanaf dat moment iets minder.
Wij hebben je vader nog zien "vliegen" op de piste.
Der "Benni" is een leuke en aardige kerel.
Met ons menneke gaat het goed op het internaat, we missen hem wel, maar dat is logisch.
Groeten aan pap, mam en manon en tot de volgende keer.

jef&mona Paramaribo
jorg Oegstgeest

Hans zei

He Puck,

wat goed dat je je rijbewijs de 1ste keer gehaald hebt...zal mam vaak te voet op pad gaan, of pap met de fiets.
Gelukkig stond ik nog op de stoep toen je voorbij kwam vanmiddag, veel plezier met het roze papier.

Anoniem zei

Hoi Puck,

Fijn om te lezen dat je je leven weer behoorlijk terug hebt. En in een keer slagen voor je rijbewijs!

Ik ben trots op jou, je ouders en Manon. Jullie slaan je er stevig doorheen!

Hartelijke groeten,
Ine van de Velde