Dinsdag 16 december 2008

Het is alweer even geleden dat er iets geschreven is op dit weblog. Zoals ik vorige keer al vertelde leeft Puck zijn leven en heeft hij even geen tijd/zin om te schrijven.

Het gaat goed op dit moment. We hoeven maar om de 4 weken naar het azM voor bloedcontroles en een infuus. Zijn bloedwaardes blijven redelijk goed en hij voelt zich ook goed, al merkt hij wel dat hij sneller moe is.

Twee keer per week gaat hij bij de fysio fitnessen, hij gaat met de fiets naar school en heeft zelfs al een keer getraind met de zaalvoetbalclub.

Op 4 december heeft hij de tussentijdse toets/rijexamen gedaan en dat ging prima. De bijzondere verrichtingen heeft hij al gehaald, dus daarvan heeft hij op zijn rijexamen op 20 januari vrijstelling. Ik hoop dat hij dan zijn rijbewijs haalt, want dat scheelt een hoop heen en weer rijden. Ik ben wel bang dat ik vanaf die dag mijn autootje vaak kwijt ben.

Deze week heeft hij PTA-week (schoolexamens) gehad voor zijn nog resterende vakken; wiskunde, economie, management & organisatie en Engels. Voor dit laatste heeft hij vandaag mondeling gedaan met als onderwerp 'leukemie' en als cijfer een 7,5.

Zoals jullie kunnen lezen, hij heeft het weer druk.

Nog 4 nachtjes slapen en dan gaan we lekker op skivakantie, uiteraard naar Jerzens en skieen op de Hochzeiger. Manon gaat ook mee en zij en Puck vliegen de dag na Kerst terug naar huis, om hier Oud en Nieuw te vieren. Jeanny, mijn zus, met Lou en Ralf komen dan een paar dagen naar ons en op 3 januari komen ook wij weer naar huis.

Tussendoor, op de 29e, moet Puck dan weer naar het azM voor controles, een infuus en ook weer een ruggenprik (de 19e). Zal de eerste keer zijn dat ik er niet bij ben, maar daar wil ik nog even niet aan denken.

Wij willen jullie allemaal in ieder geval fijne, relaxte en mooie feestdagen wensen en een liefdevol, gelukkig, maar bovenal gezond 2009.

Ook dit jaar sturen wij geen kerstkaarten, maar zullen wij een bedrag overmaken naar de stichting Leukemie.nl.

Dan toch nog een klein berichtje van mijzelf. Ook ik wens natuurlijk iedereen een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar. Met mij gaat het zoals Mam net al vertelde hartstikke goed en ik leef mijn leven weer gewoon als voor november 2007. Groeten van mij.

Dikke kus van ons.

3 opmerkingen:

Anneke en Wil zei

Toch leuk hoor, om weer wat te lezen!
We wensen jullie (en alle anderen hier) een gezond 2009, met veel geluk en goed nieuws.
Fijne vakantie jongens!

Groetjes uit Brielle.

Anoniem zei

HoiPuck

Jou en Manon's skyvakantie zit er weer op,nog een paar dagen van dit jaar samen genieten en op naar het volgende jaar om daar ook weer iets
mooi's van te maken.Wij willen je heel veel sterkte wensen voor morgen,maar Manon is bij je, daar
heb je een geweldige steun aan,dus
dan zal alles recht kom hé.
Lieve groetjes van Oop en Omi.

Anoniem zei

Goed zo Puck

Gewoon doorgaan en genieten
Wij wensen je een heel gelukkig jaar toe

Groet Jac en Lon