Maandag, 12 mei 2008

Vandaag moest ik weer worden opgenomen in het azM voor een kuur. Ik zou voor ongeveer vijf dagen worden opgenomen. Ook stond er een ruggenprik op het programma. Na het bloedprikken bleken mijn waardes goed genoeg te zijn om aan de kuur te beginnen en konden de chemo's worden besteld en werd ik weer aan Jansse gekoppeld. De ruggenprik ging vandaag helaas weer eens niet helemaal geweldig, er moest drie keer worden geprikt voordat ze eindelijk goed zaten. Voor de rest gaat het op dit moment goed met mij. Op het moment dat ik weer naar huis mag laat ik weer wat van me horen en komt er een wat uitgebreider verslag.

Groeten Puck

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Puistje

Shit dat ze zo vaak moesten prikken heh? Gelukkig gaat het voor de rest goed met je en als ik het goed begrijp mag je over een paar dagen weer naar huis. Nou, dan ben je dit waarchijnlijk ook weer vlug vergeten. Hoe gaat het met je examens ?Ik heb gehoord dat je op school alle medewerking krijgt. Klasse niet?
Goed jong, ik stop er weer mee. hou je taai en de groeten aan iedereen. Jac en Lon

Anneke en Wil zei

Hoi Puck!

Toch weer de moed gevonden voor een stukje, zie ik. Hopelijk spoel je alles weer snel, en mag je naar huis. Alweer een kuur voorbij...

Groetjes uit Brielle.

Anoniem zei

Ha die Puck,

Succes met spoelen en we lezen het straks wel weer.
Min-Pres. is hier. Heb een biertje met hem gedronken. Echt een hele aardige kerel.
Groeten aan mam pap en de rest van de familie.

jef monique en jorg

Anoniem zei

Hoi Puck,
Vlug even een mailtje uit Blerick.
Hoop dat je weer vlug opknapt van
deze kuur.En bij deze willen we je
veel succes wensen met je examen.
Je oma is al verhuisd hoorde ik,
wij hebben `t nog voor de boeg.
Omstreeks augustus gaan wij naar
`n appartement in centrum Blerick.
Wij hebben dus nog werk zat.
Tot de volgende keer.

Groetjes aan je ouders
Marianne van de bekker.

Anoniem zei

Hoi, goed te horen van tante Jeanny dat je weer thuis bent! Nu op naar je examens...extra kaarsje zal er branden voor je. En natuurlijk niet te vergeten voor Manon!
Ben net terug van de Kermis in Geleen. Heb er nu alweer genoeg van, de beurs leeg en Loucka hartstikke duizelig van al die draai-dingen. Morgen zijn opa en oma aan de beurt en zondag oompie Ralf. Kost me handen vol geld die onzin. Heb de pech, want woon er bijna bovenop. Loucka weet al precies alle attracties te vinden. Ben ondertussen dol van het kijken naar de draaimolen.
Genoeg onzin van mij! Geniet van het weekend en op naar de volgende week!

Liefs Sonja en Loucka

Anneke en Wil zei

Hoi Puck!

Fijn dat je weer thuis bent. Kun je nog even lekker blokken... Heel veel succes met je komende examens. We duimen sowieso al veel voor je, maar doen er nu nog een schepje bovenop.

Groetjes uit Brielle.

Anoniem zei

SUCCES!!!!!!!!

liefs Sonja en Loucka

Hans zei

Veel succes met je examens, laat ze maar een poepie ruiken....en natuurlijk sterkte met de rest...


Grtz,

Buurmen

Anoniem zei

heej puck,

we hopen hier dat je snel weer naar huis kan. we steunen je zo goed mogelijk vanaf hier.

groetjes,

fam jansen