Donderdag, 12 juni 2008

Er valt vandaag niet veel te melden of het moet zijn dat Duitsland met 1 : 2 van Kroatie verloren heeft, Lei er 5 uur over gedaan heeft om met de trein van Rotterdam naar Sittard te reizen (en daardoor dit spektakel heeft gemist) omdat iemand wilde opstappen op een plaats waar de trein helemaal niet stopte (het verhaal gaat dat het te maken had met de verloren wedstrijd van Duitsland), mijn MTX-spiegel in mijn bloed meer dan 14 was terwijl het 0,02 moet zijn, dus ................

Vrijdag, 13 juni 2008

Nederland - Frankrijk 4 - 1

Elk verder commentaar is overbodig. Wat een wedstrijd. Zelfs hier in het azM is het dan leuk. Ik heb een super grote tv (zogenaamd om X-box spelletjes te spelen) en Maarten 'het Orakel' Dullens was komen kijken. De hele afdeling heeft alle goals meegekregen, zo hard hebben we geschreeuwd. Verder was het superdruk omdat alle verpleegsters van de afdeling ook bij mij naar mijn 'big screen' kwamen kijken. Mijn MTX-spiegel is volgens mij door deze klinkende overwinning gezakt naar 4 en zelfs mijn nieren werken een beetje beter. Op naar Wenen en de 0,02.

Zaterdag, 14 juni 2008

Ik lig de dagen echt af te tellen maar het schiet niet op. Normaal was ik binnen vijf dagen thuis maar doordat die nieren van mij niet echt willen meewerken gaat het tergend langzaam. Vandaag 1,31, het schiet dus wel op maar op deze manier ben ik nooit thuis voor de volgende wedstrijd van Oranje.

Zondag, 15 juni 2008

0,4 zucht !

3 opmerkingen:

Anneke en Wil zei

O Puck, ging het met jouw MTX/bloedspiegel maar net zo goed als met het Nederlands elftal, dan zou ik zelfs gaan kijken. Kl.te met een hoofdletter hoor!
Maar laten we het netjes houden...
Volhouden he!

Groetjes uit Brielle

Anoniem zei

Eey kerel,

Do maar rustig aan doa in Sjengeland, de volgende wedstrijd van Nederland heat tog neet zo heel veul waarde veur de 23 "zonen" van Van Basten! Es se maar zoaterdig op dien eigen screen kens goan kieke noa de kwartfinale (en verder natuurlijk;))!! Ben noe Deutschland - Eusssstereich aant kieke maar doa lup aug niks rondj woa mathijsen bang veur hoof te zeen. En dat wilt get zegge..
Verder denk ig dat meurte de hele weak t nuuj shirt van Chelsea aanheat allein al om de mooie goal van de naam achter op t shirt... Num gein namen he;)!

Ig hup dien oetneudiging gekrege, haupelijk ken ig dan t nuuj shirt van t Nederlands 23'tal aandoon..omdat ze dan een paar daag eerder de titel hubbe euver genomme van t team van Otto Rehagel..

Ig haup dat se mien slecht Limburgs verhoal (mja veul slechter es ut mestreeeeeechs zal t neet zeen)ein bietje spannend vundjs en dat hiedoor dien XTC/ MTX gehalte zakt noa t gewenste percentage. Oftewel romenie,nederland 0,0 2..

Pfff hup g nog get te melde....

Weit t neet eigenlijk...

Nja we zeen / spreake etc os!

Latertje Niels en Dullens

Hans zei

Kerel, wij hopen natuurlijk dat je de rest van de wedstrijden thuis kunt kijken, zou eigenlijk beter moeten zijn dan in een ziekenhuis op een big screen kijken met verpleegsters, nu ik dit zo schrijf denk ik, dat is zo slecht nog niet op zo'n manier kijken naar d e wedstrijden, maar dat geldt natuurlijk alleen maar wanneer je gezond bent, ik hoop dat je bloedspiegel zich wat sneller gaat herstellen.
Oh ja bijna vergeten nog van harte met het behalen van je examens welke je gemaakt hebt
groetjes en tot snel,

buurmen en de rest