Maandag, 09 juni 2008

Nederland - Italië 3 - 0

Wat moet ik verder nog zeggen! Hooguit dat ik vandaag weer opgenomen ben voor mijn derde MTX-kuur en dat de ruggenprik, waarvoor ze deze keer met drie man sterk waren aangerukt weer een uur duurde, ze drie keer moesten prikken en het steeds meer pijn gaat doen. Maar Nederland heeft wel gewonnen van de Wereldkampioen!!!

Dinsdag, 10 juni 2008

Eigenlijk niets te melden of het moet zijn dat ik buikpijn heb en een droge mond. Ik drink me laveloos. Nee, bier komt helaas niet in het menu voor, het is voornamelijk water, seven-up etc.

Voel me dus eigenlijk niet echt super.

Woensdag, 11 juni 2008

Na een nachtje lekker slapen, of ja lekker is in het ziekenhuis natuurlijk een relatief begrip en zeker indien je ook nog minimaal vijf keer op moet om je blaas te ledigen, was gelukkig de pijn aan mijn rug en buik verdwenen. Hiep hoi, maar zin in eten heb ik nog steeds niet. Dus ik moet me maar redden met wat fruit en veel drinken. Is in elk geval goed voor mijn vetrollen.

Rond de middag kwam dokter Aaldering met de mededeling dat mijn nieren plotseling niet meer zo goed functioneerden. Hierdoor duurt het langer voordat de MTX uit mijn lichaam is verdwenen en dus ook langer voordat ik weer naar huis mag. Ze hadden twee mogelijkheden om dit probleempje op te lossen, namelijk via een nierdialyse of met behulp van een of ander Amerikaans middeltje. Maar ja, met een nierdialyse hadden ze in het verleden geen goede resultaten geboekt en dat Amerikaanse middeltje moesten ze nog gaan zoeken. Ze wisten namelijk niet of dit in Nederland wel verkrijgbaar was. Voorlopig zal ik er dus maar van uitgaan dat ik vrijdag Nederland - Frankrijk nog hier moet kijken.

Verder was er goed nieuws uit Venlo. Opa is weer thuis en kon nu zoals hij het zelf zei beginnen om van zijn nieuwe flatje te genieten. Hij beloofde meteen om snel langs te komen als hij weer mobiel was.

Groeten Puck

8 opmerkingen:

Anneke en Wil zei

Hey Gozer,

Ja helaas was zelfs mij niet ontgaan dat we verloren hadden maar ja, dan gaan we nu toch gewoon voor Nederland juichen.

Zeg eh... dat van die nieren klinkt niet best, hoe gaat dat verder, herstellen die zich?
Dat Ton weer thuis is is gelukkig goed nieuws. Weten ze al waar het door kwam? Weet je wat, ik bel deze dagen wel even met je ouwe heer om e.e.a. te vragen. Veel plezier met de voetbal de komende weken eneh.. voor Nederland kun je eventueel ook juichen.
Groetjes uit het pittoreske Brielle.

A,B,C & W

Anoniem zei

He topper,

Ellengid te horen dat het niet zo lekker gaat. Schaam me een beetje te zeggen dat we het ontzettend naar onze zin hebben in Spanje. En jij ligt daar!
Schat...we komen je zodra we thuis zijn weer opzoeken.

Dikke kus Sonja

Puckie zei

Dag zoon

Heb net je berichten van deze week gelezen en daarna meteen ingelogd voor mijn vaste taak. Ik neem zometeen het fototoestel mee, zodat iedereen kan zien hoe je Nederland-Italië gekeken hebt.

Dikke kus
Memke

Anoniem zei

Heeee Puck,

Ik zal vanmiddag aan je denken als ik op de bank of in mijn bed naar NL - FR aan het kijken ben.
Het gaat niet goed met me, laten we het anders zeggen, de longontsteking is erger geworden en waarschijnlijk zit ik, iom longarts, morgenavond op de vlucht naar NL om het in ziekenhuis Venlo verder uit te zoeken.
Voor mij ook helaas geen bier maar sapjes etc.
Hou je taai en tot mails,
groeten aan mam pap en de rest,

jorg monique en jef / Paramaribo

Anoniem zei

pfHoi Puck,

Zie net in jouw bericht dat opa Ton
[mijn ome Ton] weer thuis is.
Was maandag j.l. bij hem op bezoek
im krankenhaus!Hij zag er al veel
beter uit als 14 dagen geleden.
Maar wat wil je hè als je 26 liter
lichter bent.Ik zal hem zo eens gaan bellen!
Ook met oranje gaat het goed,
nu jij nog,ik hoop dat je nieren
zich vlug herstellen en dat je
weer aan `t eten komt.
Groetjes aan je ouders,
en tot schrijfs.

Je achternichtje

Marianne van de bekker.

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anneke en Wil zei

Hoi Puck!

Lig je daar nog? Wel genoten van de wedstrijd gisteren zeker? Heb je toch hier en daar een lichtpuntje, nietwaar!
Sterkte he.

Groetjes uit Brielle

Anoniem zei

Hoi Puck

Vandaag zal ik weer eens proberen of ik een blogje klaar kan krijgen,
het is al een paar keer mislukt en
toen heb ik het maar opgegeven tot
ik weer wat meer tijd had.Nu oop uit het ziekenhuis is hoef ik niet
meer zo te haasten.Ook de pc doet het weer,dus kan ik je via het blog
weer bereiken.Maar goed dat we wel
tel.met elkaar konden praten.
Jammer dat je vandaag nog niet naar
huis mag vanwegen die nieren,anders
had ik je morgen op vaderdag zeker
weer gezien.Helaas dat is even uit
stellen.Hopelijk mag je als alles
weer in orde is morgen of maandag
dan naar huis.Oop moet maandag naar
de bloedtransfusiedienst om te prikken en daar hoort hij dan hoe
veel pilletjes hij moet slikken om
z'n bloed dun te houden.Als dat
allemaal in orde is komen we gauw
weer eens naar jullie.Dikke kussen
voor allemaal en tot blogs.Omi xxx.