Maandag, 16 juni 2008

Ik ben nog steeds hier ! Mijn nierwaarde is niet goed en de MTX-spiegel wil ook niet zakken. Hier heb ik dus echt geen zin in. Ik wil naar huuuuuuiiiiiiiiiiis.

Het volgende gedeelte van deze kuur was gepland voor volgende week maandag en met een beetje pech gaat het dan ook weer zo langzaam, zodat ik mijn verjaardag nog hier moet 'vieren' en ook daar heb ik echt geen zin in.

Ik ga alleen nog maar mijn nierwaarde en mijn MTX-spiegel bloggen. Ik mag pas naar huis als mijn nierwaarde ongeveer 100 is (70-90 is beter) en mijn MTX-spiegel in mijn bloed moet kleiner zijn dan 0,02.

De standen voor vandaag: Nierwaarde 128 MTX-spiegel 0,25

Dinsdag, 17 juni 2008

NEDERLAND - ROEMENIË 2 - 0

De standen voor vandaag: Nierwaarde 137 MTX-spiegel 0,17

Woensdag, 18 juni 2008

De standen voor vandaag: Nierwaarde 127 MTX-spiegel 0,14

Ik heb vandaag ook nog een gesprek gehad met de dokter of mijn kuur volgende week maandag gewoon doorgaat ondanks dat mijn nieren niet echt optimaal werken. Maar na enig overleg hebben we besloten dat we hoe dan ook pas weer beginnen ergens na mijn feestje.

Donderdag, 19 juni 2008

De standen voor vandaag: Nierwaarde 117 MTX-spiegel 0,11

Vrijdag, 20 juni 2008

De standen voor vandaag: Nierwaarde 118 MTX-spiegel 0,07

Zaterdag, 21 juni 2008

De standen voor vandaag: Nierwaarde 107 MTX-spiegel 0,05

Verder heb ik vandaag een gesprek gehad met 'mijn' professor (de baas van de hele toko hier) om samen te bekijken hoe het nu verder moet met deze kuur en om te bedelen of ik morgen even mag 'ontsnappen' om een paar uurtjes naar het examenfeest van Manon en Judith te gaan.

En wonder boven wonder HET MAG! Dus morgen wordt Jansse afgekoppeld voor een paar uurtjes. Verder moet ik genoeg drinken, helaas geen bier maar water en me rond een uur of zeven weer melden. Hiep hoi.

Over hoe nu verder met mijn kuur wordt in de loop van volgende week beslist. Eerst hadden ze gezegd om het zaakje een week uit te stellen maar nu vragen ze zich af of dat wel zo'n goed idee is. Dus dat wordt nog even afwachten of ik met mijn verjaardag thuis ben.

Groeten Puck

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo zoon

Hier ben ik weer. Ik heb mijn taak weer uitgevoerd. Was ook wel nodig.

Dikke knuffel
De Mam

Anoniem zei

Hoi Puck,

Lees net het laatste nieuws,
Het is natuurlijk balen als die
waardes niet zakken maar wil je
toch even melden:niet de moed
laten zakken maar hou`m erin!!!
We denken aan je.
Groetjes uit Blerick.

Marianne van de Bekker.

Anneke en Wil zei

Hoi Puck!

Kloten van de bok, die waarden. Als je dan toch met cijfers gaat werken: welke punten heb je eigenlijk gehaald voor je eindexamenvakken? Moeten toch ergens tussn 0 en 10 liggen meen ik?
Sterkte he.

Groetjes uit Brielle

Anoniem zei

Hey Puck,
Wat onzettend kl....! We leven/lijden met je mee! Daar schiet je uiteindelijk weinig mee op....maar tóch!Zie je zaterdag! doei van je 'tante' Karin

Anneke en Wil zei

Wat kruipt het he...

Groetjes uit Brielle

Anneke en Wil zei

Hoi Puck,

Blij dat je er morgen even tussenuit mag. Zo'n kamer wordt voor je gevoel natuurlijk steeds kleiner. Geniet er maar van!

Groetjes uit Brielle, en gecondoleerd met het Nederlands elftal.

Anoniem zei

Hey puck,

Kl.te zeg! Ik zal voor je duimen dat je in ieder geval op je verjaardag lekker thuis kunt zijn.
Hou de moed erin.

Ciaitoooo Carolein

Anoniem zei

beste Puck, beste ouders,

Goed jullie ontmoet te hebben. Het was "Limburgs" gezellig. Voor Puck is het nog balen, gezien zijn feestjes en de onzekerheid dat hij erheen kan/mag. Maar flink duimen.
Ik stuur je nog de foto's.

Veel sterkte!

Met vriendelijke groet,

Gijs Beukhof

www.leukemie.nl

Gijs Beukhof