Zondag, 22 juni 2008

De standen van vandaag: Nierwaarde 118 MTX-spiegel 0,04

Het is zover. Vandaag is het examenfeest van Manon en Judith en ik mag er heen. Tegen drie uur werd ik losgekoppeld van Jansse en kwamen pap en mam me halen. Eerst normale kleren aan en dan naar Nieuwstadt. Lekker om weer eens frisse lucht in te ademen en de zon op mijn kop te voelen.

Gelukkig kwamen de donkere luchten alleen maar overdrijven richting Duitsland en hielden we het in Nieuwstadt droog.

Om half 8 was het weer tijd om richting Maastricht te vertrekken, met in mijn buikje 6 flesjes water en een ton hapjes.

Maandag, 23 juni 2008

De standen van vandaag: Nierwaarde 101 MTX-spiegel 0.04 (poepspiegel)

Dinsdag, 24 juni 2008

De standen van vandaag: Nierwaarde 100 MTX-spiegel 0.03

Nog even doorbijten.

Woensdag, 25 juni 2008

De standen van vandaag: Nierwaarde 100 MTX-spiegel; 0,03

Nu is de lol er echt af!!!! Gelukkig delen de artsen mijn mening en mag ik morgenvroeg toch naar huis. Wel met een aanhangwagen pillen maar dat zal mij een zorg zijn.

Nu ga ik morgenmiddag eerst mijn half diploma ophalen en 's avonds Manon toejuichen als zij haar diploma krijgt (ik heb haar namelijk beloofd dat ik op de stoel zal gaan staan klappen en belofte maakt schuld) en daarna ga ik eerst 18 worden voordat ik me 3 juli weer voor precies het zelfde moet melden.

Groeten Puck

9 opmerkingen:

Anneke en Wil zei

He he, de finish van deze kuur is tenminste in zicht. We zuchten met je mee...

Groetjes uit Brielle

Anoniem zei

Hoi puck,

Hier een blogje uit venlo.Bijna zit
deze kuur er op, heeft lang geduurd
dit keer.Maar ik snap het wel,ze
willen zo,n kanjer als jij graag
daar houden.Nog even en dan mag je
weer naar huis,heerlijk.En dan goed
uitrusten voor het grote feest vol
gende week.18 jaar geweldig wat een
mijlpaal in je leven.Wij komen ook
hoor,de uitnodiging is binnen,en wat voor een,hartstikke gaaf.Bij ons gaat alles ook weer goed Oop is
er weer goed aan,dus wij zijn ook
weer blij.Wij wensen jou een fijne
thuiskomst.Groetjes Oop en Omi.

Anoniem zei

Hallo puistje

Sjiek dat ste naor ut fjeas hubs kenne gaon., en ,en passant, nog flink get naor benne hubs kenne houwe. Noe nog ein paar daag op dien tenj biete en dan hubs te dit sjtukske weer achter de ruk.
Tot sjriefs of zoa

Groete Jac en Lon

Anneke en Wil zei

HE HE, eindelijk.
Oost west ...
Zoals het klokje thuis tikt...
There is no place ...
en zo zijn er nog wel meer denk ik.
We hopen dat je een heerlijke week thuis hebt.

Groetjes uit Brielle

Anoniem zei

Hadie Puckemans


TROTS-TROTS-TROTS-TROTS-TROTS.
Dit woord schreeuw ik er dan ook uit.
TROTS op jou hoe dapper je de laatste 8 maanden de strijd opneemt
tegen die vreselijke ziekte.
TROTS op jou dat je ondanks dit alles,toch in 3 vakken examen hebt
gedaan en bent GESLAAGD.
TROST op je Pepke en Memke die de kracht de liefde en het geloof hebben om je in deze moeilijke tijd bij te staan.
TROTS op Manon die je ook de liefde geeft om deze ziekte samen te lijf tegaan en toch ook is geslaagd voor haar examen.
Deze pelgrim neemt dan ook voor jullie alle vier zijn pet af,en roep nogmaals uit volle borst.
Ik ben ontzettend trots op jullie.
TROTS-TROTS-TROTS-TROTS-TROTS

De Pelgrim

Anoniem zei

Ha Puck,
gefeliciteerd met je halve diploma! Fijn dat je bij dediplomauitreiking kon zijn en nu weer even van je vrijheid kunt genieten. Hopelijk zet de trent van steeds betere waarden door. Groeten aan je ouders en tante,
Eveline Zorgdrager (St. leukemie)

Anoniem zei

Hoi Puck,

Proficiat met het behalen van je halve diploma, ook proficiat aan je mooie vriendin Manon. Ook voor mij zijn jullie kanjers.
De vakantieperiode komt eraan, dus geniet samen met mam, pap en Manon van een welverdiende rust!

Hub

Anoniem zei

En heb je al op de stoel staan klappen voor manon?
Hoe is het voor de rest? Je verjaardag lekker thuis kunnen vieren? Proficiat trouwens nog (beter laat dan nooit he)

Groetjes Carolein

Anoniem zei

Hey Pucksemans...we missen je berichten...
;-) Je tante Katootje