Woensdag, 2 juli 2008

Feest!!!!!!

Het was HELEMAAL SUPER!!!!!!

IEDEREEN SUPER BEDANKT; DAT JULLIE ER WAREN, DAT HET ZO EEN GEWELDIG FEEST WERD, VOOR ALLE CADEAUS EN GULLE GIFTEN.

Donderdag, 3 juli 2008

Helaas weer terug naar het azM voor, gelukkig de laatste, mtx-kuur. Weer een week opname, weer een ruggenprik en weer slecht slapen.

De ruggenprik ging wonder boven wonder weer in één keer.

Woensdag, 9 juli 2008

Gelukkig geen problemen met mijn nieren.

Vandaag weer lekker naar huis.

Maandag, 14 juli 2008

Bloed prikken. Alle waardes in orde, maandag start de 9e kuur.

Dinsdag, 15 juli 2008

Beenmergpunctie.

Mijn beenmerg is nog steeds schoon!!!!!

Weer een stap in de goede richting.

Maandag, 21 juli 2008

Start van kuur 9.

Ruggenprik ook deze keer weer in 1x goed.

Nu weer elke maandag, woensdag en vrijdag terug.

Jullie hebben je natuurlijk afgevraagd waarom ik zo lang niet geschreven heb. Het antwoord is vrij simpel, ik heb er even gewoon geen zin in. Ik ben telkens blij als weer iets achter de rug is en heb dan geen zin meer om er achteraf nog over te moeten schrijven en nadenken.

Als er iets spannends is, zal ik dat zeker laten weten en misschien zetten pap en mam wel af en toe wat nieuwigheden op mijn blog.

Als jullie iets kwijt willen zet dan gerust een reactie, want die lees ik altijd.

Wederom groeten van Puck

19 opmerkingen:

Anneke en Wil zei

Hoi Puck!

Dat is toch allemaal goed nieuws: schoon beenmerg, ruggenprikken die gewoon in een keer gaan, en verder poliklinische behandelingen. Dan wordt het leven weer een beetje normaler, voor zover dat nu kan!

Groetjes uit Brielle!

Anoniem zei

Hoi Puckie

Gelukkig hebben we weer wat van jou
kunnen lezen.Zo zijn we allemaal
weer op de hoogte hoe het met je is.Kan me heel goed voorstellen dat
je af en toe baald om te schrijven
en alles weer de revue te laten
passeren,geweest is geweest.Maar al zijn het maar een paar zinnetjes we horen het graag van je,zeker als het naar omstandig
heden zo'n goede berichten zijn.
Puckie houwen zo.Lieve groetjes
voor mama,papa,Manon en natuurlijk
het meeste voor jou,dikke knuffe
van oop en Omi.

Anoniem zei

Hey Puck,

Wil alleen maar even laten weten dat er nog steeds aan je gedacht wordt en voor je geduimd wordt.
Ik hoop dat het naar omstandigheden goed gaat!

Liefs Carolein

Anoniem zei

Hoi Puck,

Ook in Blerick wordt alles in de
gaten gehouden,en we zijn blij
dat het naar omstandigheden
goed met je gaat!!
Blijf goed Bóttramme eten,
en doe de groeten aan je vader
en moeder. en `t maedje natuurlijk.
Tot het weer eens is.
Groetjes van:

Marianne van de Bekker.

Anoniem zei

Ik hoop dat er voor jou ook nog een beetje een vakantie in zit. Via Karin ontvingen we een prachtige donatie van Itility: euro 1500,-- voor de Stichting Leukemie.nl Geweldig!
We blijven je volgen!

Met vriendelijke groet,
Gijs Beukhof
www.leukemie.nl

Anneke en Wil zei

Hoi Puck!

We horen dat je eetlust op en top is, en zelfs nog een beetje meer. Blij dat het zo goed met je gaat!

Groetjes,
De Briellenaren.

Anoniem zei

Hee Puck,

Vind het wel jammer dat je momenteel niet zo actief aan het schrijven/bloggen bent. Maar ik begrijp het wel.

Groeten thuis en tot mails/bels/blogs,

Hier is het erg warm, maar daar heb jij nu niets aan, en je pa al helemaal niet want die is weer aan het werk. Ik ook!

jef, paramaribo

D'n Lijdert zei

Puck,

Zag vanmorgen de gouden medaille van Maarten van de Weijden. Geweldig wat een kanjer; Ik dacht gelijk aan jou: ik hoop dat het een geweldige stimulans voor je is en dan zien we je hopelijk weer snel schitteren op de Borse wei in het groen-wit!!

Paul

Anoniem zei

Zie www.ad.nl/diagnose/2547482/Zijn_medaille_inspireert_enorm.html

met vriendelijke groet,

www.leukemie.nl

Anneke en Wil zei

Hoi Puck!

Leuk zeg, dat artikel in het AD. Hoe komt dat er nu in?
En wel jammer, dat je volgens het AD ook lymfeklierkanker hebt. De klok en de klepel, hoe ging dat spreekwoord ook alweer?

Groetjes,
De Briellenaren.

Anoniem zei

Beste Puck,

Wellicht dat dit artikel je nog gaat inspireren tot "grootse" daden. Wat die ook moge zijn.

Fijn weekend en groeten thuis,

jef mona en jorg
paramaribo

Hans zei

Zomaar ff een KNUFFEL...

-X- De Buurtjes

Anoniem zei

Hoi Puck


Ook onze vakantie is weer voorbij. Op dit moment zijn we weer aan onze 2e werkweek bezig. Feestweekend is tegengevallen! Ik heb jullie familie trouwens gemist!
Afgelopern zondag tijdens de familiebrunch hebben mijn broer John, mijn neef Frank,Lars en ik zelf gedurende ongeveer 1,5 uur een muzikaal optreden verzorgd in de tent wat goed in de smaak viel.
Voor de verdere rest denken wij nog altijd aan je ondanks dat je al een tijdje niets meer van ons gehoord hebt!

Groeten

Hub en de rest!

Anoniem zei

Helleuw,

alleen maar ff laten weten dat er nog aan je gedacht wordt. Heb al lang niets meer gehoord over hoe het met je gaat. Hoop dat de behandelingen verlopen zoals het moet en dat je het zo ook allemaal nog een beetje trekt.!

groetjes Carolein

Anneke en Wil zei

Hoi Puck!

Wat fijn, dat de zware kuren achter de rug zijn. Kun je weer genieten van je vrijheid!

Groetjes en knuffels uit Brielle

Anoniem zei

We vergeten je niet!!!!

Sonja & Loucka

Anoniem zei

Marianne, Albert en Puck,

Gecondoleert met het overlijden van je vader, schoonvader en opa.
Is het toch nog snel gegaan!
Ik ben er van overtuigd dat je vader rust heeft gevonden na deze moeilijke periode in zijn leven!

Veel sterkte toegewenst,

Hub, Tiny en kids

Anoniem zei

Hey lieve puck!
Sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen! Hoe gaat het met je? Heb nog wel veel aan je gedacht op Valalta hoor! Echt de herrineringen die weer boven kwamen, ik heb wel gelachen! Laat me even weten hoe het met je gaat! Ben erg benieuwd!
Dikke kus Janique

Anoniem zei

Ha Puck,

Heel veel sterkte. Hopelijk mag je nadat je waardes weer goed zijn weer snel naar huis.

jef monique en jorg
Paramaribo