Woensdag, 17 september 2008

Ik lig nog steeds in bed op kamer 16 afdeling A5 van het azM. Mijn waardes zijn een aantal dagen gelijk gebleven, dus te laag en mijn koorts bleef ook gelijk, dus te hoog.

Vanaf vandaag lijkt het een beetje beter te gaan, mijn temperatuur is rond de 38, HB 5,3, trombo's boven de 200 en leuko's 1,8. Dat geeft de burger weer een beetje moed. Ik mag pas weer naar huis als mijn koorts weg is.

Mam heb ik al een paar dagen niet gezien, want die is verkouden en heeft vermoedelijk voorhoofdsholteontsteking en is ook aan de antibiotica. Vandaag belde pap dat ook hij verkouden is. Wordt dus lekker rustig hier.

Vanaf gisteren heb ik een chauffeur, want Manon heeft haar rijbewijs gehaald en wel in één keer. Toppertje. Nu nog een auto!

Vandaag moest ik eigenlijk op theorieexamen, maar dat kan helaas niet in het azM, dus dat doe ik wel een andere keer.

Vrijdag, 19 september 2008

Vandaag mag ik eindelijk naar huis. Mijn koorts is sinds gisteren weg en ook mijn waardes zijn gelukkig beter geworden. Het is nog niet top, maar ja.

Snel ingepakt en om 10.30 uur met mam naar huis, met in mijn tas een doos mondkapjes. Pap is namelijk echt ziek en ik heb geen zin om volgende week weer met koorts naar het azM te moeten.

Heerlijk om weer thuis te zijn; weer normaal smakend voedsel, mijn eigen bed en een beetje normaal leven. Dinsdagmiddag word ik weer in Maastricht verwacht voor een evaluatiemoment, de bekende beenmergpunctie en daarna wordt op het chirurgisch dagcentrum mijn Jansse verwijderd. Ik hoop dat mijn bloedwaardes dan weer top zijn, zodat dit in ieder geval door kan gaan.

Groeten van Puck

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Super dat je weer thuis bent. We denken aan je dinsdag!

Liefs Sonja & Loucka

Anneke en Wil zei

Hoi Puck!

He he, eindelijk zeg. Ook weer achter de rug. Op naar de operatie; weer wat extra vrijheid!
En o ja, beterschap voor pap he (die doet ook alles om niet mee te hoeven wandelen...).

Groetjes uit Brielle.

Anoniem zei

Hoi Puck,

Toen ik je op ons voetbalterrein zag, dacht ik; Nou die jongen heeft weer heel wat voor zijn kiezen gehad. Daarom ben ik ook altijd blij als ik je weer zie met je vriendin! Wat een wedstrijd he!
Ongelooflijke 2e helft, terwijl we toch duidelijk de betere ploeg waren in de 1e helft.
Wat een keeperswerk, vond je ook niet! Hartstikke leuk voor Jimmy toen hij zijn 1e en bevrijdende doelpunt scoorde! 9 punten en 0 doelpunten tegen in 3 wedstrijden doet toch al een beetje hopen, maar de competitie is nog lang!

Hou je taai!

Groeten,

Hub

Anoniem zei

Ha die Puck,

Fijn om te lezen dat je weer thuis bent.
Mam is weer onder de mensen maar Pap trekt het nog effe niet. Hij moet wel opschieten want volgende week moeten we op pad!

Groeten thuis van ons,

jef mona en jorg uit een "zeiknat"
paramaribo (en ons dak ligt eraf vanwege lekkages!)
Zal dadelijk wel kunnen zwemmen thuis!

Anoniem zei

Hey Puck,

Succes vanmiddag! Zal voor je duimen.

Carolein